وبسایت تفکر نو

مقالاتی مفید جهت بهبودی مشکلاتی که در طی مسیر زندگی برای هر انسانی اتفاق می افتد

وبسایت تفکر نو

مقالاتی مفید جهت بهبودی مشکلاتی که در طی مسیر زندگی برای هر انسانی اتفاق می افتد

وبسایت تفکر نو

من مربی قرآن واحکام دانش آموزان هستم.حدود 13سال است که با أموزش وپرورش همکاری دارم ومشاوره با دانش آموزان را به عهده داشتم وبه عنوان سخنران در سطح بروجرد مشغول بودم.
وموضوع سخنرانیم سبک زندگی بوده وبه عنوان مربی در کانونهای مساجد وپایگاه فعالیت دارم.

آخرین نظرات

آیا خداوند به تفکر مثبت ما پاداش می دهد؟

چهارشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۹، ۰۷:۱۶ ب.ظ

خداوند با تفکر منفی مخالف است وهمه انسانها را دعوت به تفکر مثبت می کند.برای اینکه تفکر مثبت رمز موفقیت ماست.شاهد این صحبت  حدیث قدسی (انما الاعمال بالنیات)همانا  کارها وابسته به نیت هاست. یعنی نیت وتفکر مثبت،خیر است.وثواب دارد.ونیت وتفکر منفی شراست. وگناه دارد . این حدیث اشاره به این دارد که اگر انسان فکر ونیت خیر کند(تفکر مثبت) یک حسنه ای برای آن نوشته می شود.واگر آن عمل خیر را انجام بدهد ده حسنه برایش نوشته می شود.ولی اگر نیت بد(تفکر منفی) داشته باشد گناهی نوشته نمی شود .مگر تفکر منفی باعث حسادت،دروغ،تهمت و..  بشود در این صورت برای ما گناه نوشته می شود.پس خداوند سعی بر این داردکه ما را به سمت تفکر مثبت بکشاند وهیج گاه منفی فکر نکنیم.زیرا قلب سفید ما با تفکر منفی سیاه می شود.پس برای هر کسی  همان چیزی است که قصد واراده می کند.پس اعمال به نیت است.وبرای انسان همان ایجاد می شود که آن را قصد وهدف قرار داده باشد.پس به این نتیجه می،رسیم  که انسان همراه نیتش می باشد.هر آنچه تفکر کند اگر جزءنظام باورش در آ ید می توان به آن برسد پس بیاییم تفکر و نیتمان را مثبت کنیم.واگر انسان بتواند نظام  باورش را تغیر بدهد.تمام دنیایش عوض می شود.وبه تمام آرزوهایش می رسد.پس فرق بین تمام انسانها در اندیشه وتفکر است.یکی از روانشناسان  بزرگ دنیا (وین دایر)در کتاب باور کنید تا ببینید می گوید (کیفیت زندگی شما نه توسط چیزهای موجود در جهان،بلکه بسته به اندیشه ای که انتخاب می کنید ودنیای خود را از آن طریق میسازید).حضرت عیسی می فرماید همان گونه که می اندیشی ،همان خواهی شد.

رالف وائد امرسون می گوید تو همان می شوی که در طول آن روز به آنمی اندیشی

شکسپیر می گوید.هیچ چیز خوب یا بد نیست،نیکی وبدی حاصل اندیشه ماست.وسرانجام نورمن پنسیت پیل می گوید :فکر خودرا عوض کن تا دنیای تو عوض شود.پس خدا باوعده العمال بالنیات سعی بر تفکر مثبت مادارد چراکه فکر منفی زمینه گناه می شود.مانند نا امیدی،تهمت زدن،بدبینی و غیره.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی